به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی در خصوص کمبود اتوبوس اظهار داشت: در سال ۹۲ دولت ۹ میلیارد به اتوبوسرانی برای خرید دستگاه‌های جدید داده و پس از آن دیگر هزینه‌ای به این ارگان از سوی دولت پرداخت نشده، اکنون هم ۴۵۰ اتوبوس در حال حاضر به مردم خدمات ارائه می‌دهند و […]

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی در خصوص کمبود اتوبوس اظهار داشت: در سال ۹۲ دولت ۹ میلیارد به اتوبوسرانی برای خرید دستگاه‌های جدید داده و پس از آن دیگر هزینه‌ای به این ارگان از سوی دولت پرداخت نشده، اکنون هم ۴۵۰ اتوبوس در حال حاضر به مردم خدمات ارائه می‌دهند و کمبود اتوبوس به موضوع  ذکر شده مربوط است.

رشیدی در خصوص بودجه رسانه‌ها در شهرداری بیان کرد: ضرورتی ندارد که یک نهاد برای رسانه‌ها هزینه کند ولی حمایت‌هایی به شکل دیگر می‌تواند روی دهد که به نفع عموم باشد.

برنامه تبریزیم ویترین کم اثر برای مدیران شهری تبدیل شده است

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: من خودم مخالف برنامه تلویزیونی شهرداری هستم چراکه عملا به یک ویترین کم‌اثر برای مدیران شهری تبدیل شده است، توصیه شده که برنامه تبریزیم رویکرد خودش را تغییر دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حادثه اخیر منطقه عباسی هم اظهار کرد: روز گذشته در این راستا جلسه‌ای در خصوص مسائل مربوط به حادثه کوی عباسی در مرکز پژوهش‌ها برگزار شد و در این راستا گزارشاتی ارائه شد و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که در حوزه شهرسازی معایب بسیاری وجود دارد و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است به طوری‌که نزدیک صد هزار واحد ناایمن و ساخت‌وساز غیرمجاز در تبریز داریم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تعرفه عوارض محلی عنوان کرد: دفترچه‌ای که از تعرفه قرار است منتشر شود، پیچیده بوده و باید در سال‌های گذشته ساده‌سازی فرمول‌ها انجام می‌شده که متاسفانه رخ نداده و بهتر است این مهم انجام شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکل ترافیکی مراکز درمانی هم بیان کرد: موضوع مراکز درمانی را ه صورت جدی پیگیر هستم، شما از شهردار مطالبه کنید که ساختمان بهاران چگونه ساخته شد؟ کاربری آن چه چیزی بود؟ تا بحال چند میلیون بدهی دارد؟

وی ادامه داد:  کاربری ساختمان بهاران مسکونی بوده و تبدیل به ساختمان پزشکان شده که این یک تخلف است، پارکینگ ساختمان بهاران قرار بود تجاری و طبقات آن مسکونی باشد و در حال حاضر از پارکینگ آن اطبا استفاده می‌کنند، چرا ساختمان شیخ‌الرئیس تا به امروز پروانه ندارد؟ چرا این تخلفات اتفاق افتاده است؟ و چه کسانی برای آنان مجوز صادر کرده‌اند!

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ساماندهی وانت‌بارها نیز توضیح داد: در این خصوص نیاز است دستگاه‌ قضایی و سایر نهاد‌ها با شهرداری همکاری کنند تا برای آنها مکان مناسب برای فعالیت‌شان اختصاص یابد.

رشیدی در بخش دیگری نیز یادآور شد: موضوع سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید شهرداری در این راستا اقداماتی اساسی در نظر گیرد تا سرمایه‌گذران بتوانند به نحو احسن و با اعتماد به شهرداری فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/