‎ترکیدگی تایر هواپیمای پرواز کیش به تبریز
‎ترکیدگی تایر هواپیمای پرواز کیش به تبریز

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از ترکیدن لاستیک شماره چهار ارابه فرود هواپیما درهنگام برخاستن از باند فرودگاه کیش خبرداد به گزارش قلم پرس، مصطفی صفایی با اشاره به اینکه ساعت ۱۷:۳۰ امروز پرواز شماره ۵۶۵۸ شرکت هواپیمایی آتا از کیش به تبریز اظهار داشت: پس از نشست هواپیمای MD در ساعت ۲۰:۲۰ در باند […]

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از ترکیدن لاستیک شماره چهار ارابه فرود هواپیما درهنگام برخاستن از باند فرودگاه کیش خبرداد
به گزارش قلم پرس، مصطفی صفایی با اشاره به اینکه ساعت ۱۷:۳۰ امروز پرواز شماره ۵۶۵۸ شرکت هواپیمایی آتا از کیش به تبریز اظهار داشت: پس از نشست هواپیمای MD در ساعت ۲۰:۲۰ در باند فرودگاه تبریز خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و باحضور وتلاش عوامل فرودگاهی وعملیاتی، ۱۶۱مسافر در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند.
وی افزود: به علت اینکه این ترکیدگی در موقع پرواز از فرودگاه کیش اتفاق افتاد قبل از ورود هواپیما به فرودگاه تبریز توسط مراقبت پرواز فرودگاه مبدا به فرودگاه تبریز اطلاع داده شد و فرودگاه تبریز با تمهیدات لازم آمادگی اش را اعلام و هواپیما با ایمنی کامل در باند بتنی فرودگاه تبریز نشست.
مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی اذعان داشت: تا اینکه لاستیک هواپیما تعویض گردد ۱٫۵ ساعت باند اول فرودگاه تبریز مسدود شد وتمامی پروازهای برنامه ای و غیر برنامه ای در باند دوم فرودگاه تبریز نشست و برخاست نمودند.
صفایی گفت: هیچ پروازی به علت مسدود شدن ۱٫۵ ساعته باند اول فرودگاه تبریز لغو نشده است. و درساعت ۲۱:۴۵ بانداول فرودگاه باز شده است و هردو باند فرودگاه تبریز عملیاتی می باشد.