۸۰ اتوبوس شهرداری تبریز به مرز مهران اعزام می شود
۸۰ اتوبوس شهرداری تبریز به مرز مهران اعزام می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ۸۰ اتوبوس شهرداری تبریز برای خدمات رسانی به زائران اربعین، به مرز مهران اعزام می شود. به گزارش قلم پرس، فرخ جلالی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری تبریز همچون سال های گذشته امسال نیز در […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ۸۰ اتوبوس شهرداری تبریز برای خدمات رسانی به زائران اربعین، به مرز مهران اعزام می شود.

به گزارش قلم پرس، فرخ جلالی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری تبریز همچون سال های گذشته امسال نیز در طول مدت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی خدمات مختلفی در مرز مهران و کشور عراق به زائران حسینی ارائه می دهد.

وی سپس گفت: برای همین منظور مقرر شده است ۸۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به مرز مهران فرستاده شود و آنها به زائران حسینی خدمات مختلفی ارائه دهند.

جلالی با تاکید بر اینکه خدمات شرکت اتوبوس رانی به صورت شبانه روزی خواهد بود، ادامه داد: ما از شروع پیاده روی اربعین تا اتمام کامل تجمع عاشقان حسینی در محل های تعیین شده خدمات ارائه می کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: همچنین ۱۶۰ راننده و نیروی خدماتی و فنی و همچنین یک اتوبوس امداد سیار نیز به منطقه اعزام می شود.