۶۰ عملیات اطفاء و امداد آتش نشانی تبریز/ گرفتار شدن ۱۰۰ تبریزی در کابین آسانسورها طی ۲۴ ساعت
۶۰ عملیات اطفاء و امداد آتش نشانی تبریز/ گرفتار شدن ۱۰۰ تبریزی در کابین آسانسورها طی ۲۴ ساعت

به گزارش قلم پرس از تبریز، در طی اجرای  ۵۰ عملیات امدادی آسانسور بیش از ۱۰۰ شهروند در کابین آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی،تجاری و …. گرفتار شده بودند که با حضور سریع و بموقع نیروهای آتش نشانی امدادرسانی شد. در اجرای هفت عملیات اطفاء حریق نیز تعدادی خودرو  طعمه حریق شده بود که با […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، در طی اجرای  ۵۰ عملیات امدادی آسانسور بیش از ۱۰۰ شهروند در کابین آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی،تجاری و …. گرفتار شده بودند که با حضور سریع و بموقع نیروهای آتش نشانی امدادرسانی شد.

در اجرای هفت عملیات اطفاء حریق نیز تعدادی خودرو  طعمه حریق شده بود که با حضور سریع نیروهای آتش نشانی، خوشبختانه صدمات جانی وجود نداشت و سایر آتش سوزی ها نیز بموقع اطفاء حریق شدند.

گزارش فارس حاکی است،  همچنان که سازمان آتش نشانی تبریز در راستای امداد رسانی به شهروندان همیشه در حال آماده باش قرار دارد، از شهروندان فهیم درخواست می شود در صورت قطع جریان برق از آسانسورهای ساختمان تا برقراری مجدد جریان برق استفاده ننموده و در صورت توقف آسانسور در طبقات ساختمان، آرامش و خونسردی خود را حفظ و با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تبریز تماس حاصل نموده و درخواست امداد رسانی کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱