۳ کشته و یک مصدوم در تصادف محور"مراغه – هشترود"
۳ کشته و یک مصدوم در تصادف محور"مراغه – هشترود"

[ad_1] فرمانده انتظامی مراغه از وقوع سه نفر و مصدومیت یک نفر دیگر خبر داد. توحید فارسی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌‍‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور ” مراغه – هشترود ” سه راهی روستای بلوک آباد بلافاصله ماموران انتظامی و  پلیس راه […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی مراغه از وقوع سه نفر و مصدومیت یک نفر دیگر خبر داد.

توحید فارسی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌‍‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور ” مراغه – هشترود ” سه راهی روستای بلوک آباد بلافاصله ماموران انتظامی و  پلیس راه به همراه ارگان های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده می کنند که یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با یک  دستگاه تریلی کشنده برخورده کرده که در اثر این حادثه راننده و سرنشین خودرو سواری تندر ۹۰ در دم فوت و دو نفر از سرنشینان آن نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت می کند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه علت این تصادف تجاوز به چپ از سوی راننده سواری تندر ۹۰ عنوان شده، از رانندگان خواست با رعایت قانون و مقررات رانندگی، پرهیز از سرعت، سبقت غیرمجاز و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی از وقوع چنین سوانح دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

پایان پیام/


[ad_2]