۲۰ تا ۵۰ درصد مناطق روستایی طی زلزله خوی خسارت دیدند
۲۰ تا ۵۰ درصد مناطق روستایی طی زلزله خوی خسارت دیدند
عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده خوی، گفت: این زلزله به مناطق روستایی بین ۲۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرده اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش قلم پرس، یعقوب رضازاده در توضیح آخرین وضعیت زلزله خوی، گفت: زلزله رخ داده در اطراف شهرستان خوی به مناطق روستایی آسیب بین ۲۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرده است اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته است. در حال حاضر تیم های امدادی در منطقه مستقر هستند، از شهرهای همجوار نیز نیروهای کمکی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی مجلس شورای اسلامی، افزود: استاندار آذربایجان غربی و آقای نامی رئیس مدیریت بحران کشور نیز در این منطقه حضور پیدا کردند و از مناطق زلزله زده بازدیدی داشتند. با توجه به لرزش مناطقی از شهرستان سلماس و آسیب به تعدادی از افراد هنگام خروج از منزل، مسئولان نام برده از مصدومان شهرستان سلماس که تحت درمان قرار گرفتند، عیادت کردند.

رضازاده با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان هنوز جلسه‌ای تشکیل نداده است، گفت: نماینده مردم خوی در منطقه و در روستاهای مرزی حضور دارد. البته شامگاه چهارشنبه دکتر عین الهی وزیر بهداشت و درمان نیز به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده خوی، نحوه امدادرسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مصدومان این حادثه به آذربایجان غربی آمدند و در حال بازدید از مناطق زلزله زده هستند./

انتهای پیام/