۱۷۹ روستای کرمانشاه گازرسانی شد
۱۷۹ روستای کرمانشاه گازرسانی شد

به گزارش شانا به نقل از  شرکت ملی گاز ایران، سیروس شهبازی در این باره گفت: سیاست کلی شرکت ملی گاز ایران و گاز استان کرمانشاه گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال ۱۴۰۰ است که این موضوع به‌منظور ایجاد عدالت نسبی و بهره‌مندی خانوارهای روستایی از گاز طبیعی انجام می‌شود. وی […]

به گزارش شانا به نقل از  شرکت ملی گاز ایران، سیروس شهبازی در این باره گفت: سیاست کلی شرکت ملی گاز ایران و گاز استان کرمانشاه گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال ۱۴۰۰ است که این موضوع به‌منظور ایجاد عدالت نسبی و بهره‌مندی خانوارهای روستایی از گاز طبیعی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون یک هزار و ۶۶۳ روستای استان گازرسانی شده است که این تعداد تا پایان سال به یک هزار ۶۸۰ روستا و ۱۱۰ هزار و ۱۵۴ خانوار با ضریب پوشش گازرسانی ۸۲ درصدی می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۹ شهر کرمانشاه معادل ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و ۶۲۱ هزار مشترک در استان مصرف‌کننده گاز طبیعی هستند، همچنین گازرسانی به ۳۷۱ روستا و شهرهای نوسود و ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله در حال اجراست که با تکمیل آنها، درصد نفوذ گازرسانی به روستاها به ۹۴ درصد و در کل استان، به ۹۸ درصد می‌رسد.