یاران امام(ره) و رهبری در جبهه های نبرد جنگ تحمیلی، شاگردان ممتاز مکتب حسینی بودند
یاران امام(ره) و رهبری در جبهه های نبرد جنگ تحمیلی، شاگردان ممتاز مکتب حسینی بودند
شهردار تبریز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیامی رزمندگان جبهه های هشت سال جنگ تحمیلی را شاگردان ممتاز مکتب حسینی خواند.

متن پیام شهردار تبریز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد . مقام معظم رهبری”مدظله العالی”

سالگرد آغاز جنگ تحمیلی یادآور مجاهدت و جانفشانی مردمان نیک سرشتی است که ارزشمندترین دارایی خود را برای اعتلای این سرزمین اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و دست و دلبازانه از جان خود گذشتند. این از جان گذشتگی در هیچ کجای تاریخ جهان همتایی جز جانبازی و فداکاری یاران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در صحرای کربلا نداشته است.

رزمندگان این سرزمین در ایام هشت سال جنگ تحمیلی همچون یاران حضرت اباعبدالله با کمترین امکانات در برابر دشمنی تا بن دندان مسلح ایستادند و به واقع اثبات کردند که چگونه خون بر شمشیر پیروز می شود تا امروز در سی و نهمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس مردمان ایران اسلامی در امنیت و آسایش کامل این روز و یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند.

ما همه مان به شهدا مدیونیم و آنها را پرچمداران استقلال و شرف امروزی مان می شناسیم.

این واقعیت بر هیچ کس پوشده نیست که یاران امام(ره) و مقام معظم رهبری در جبهه های نبرد شاگردان ممتاز مکتب حسینی بودند و بر همه وظیفه است که یاد و خاطره شان را زنده نگه داریم.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان نه برای ارزش گذاری به آن عزیزان که برای یاداوری به خودمان است که قدردان آنچه داریم و بدست آورده ایم باشیم، یادمان باشد که چگونه دارایی امنیت امروز ما گران بدست آمده است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ مدیریت شهری شهر تبریز ضمن گرامیداشت مجدد یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای امنیت کشور و شهدای مدافع حرم آرزو می کنم با تاسی از یاد و سیره شهدا بتوانیم در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و عمل به توصیه ها و فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم.