گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با خانواده شهید مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی/ حضور حماسی مردم تبریز در تشییع این شهید، نشانه قدرشناسی از مدافعان امنیت و انزجار از آشوب‌طلبان است
گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با خانواده شهید مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی/ حضور حماسی مردم تبریز در تشییع این شهید، نشانه قدرشناسی از مدافعان امنیت و انزجار از آشوب‌طلبان است

[ad_1] رئیس جمهور شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی گفت‌وگو کرد. آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از مجاهدت‌های این شهید والامقام در مقابله با آشوبگران و صیانت از امنیت شهر تاریخی و ولایتمدار تبریز در روزهای گذشته، شهادت او را به خانواده‌اش تبریک و […]

[ad_1]

رئیس جمهور شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از مجاهدت‌های این شهید والامقام در مقابله با آشوبگران و صیانت از امنیت شهر تاریخی و ولایتمدار تبریز در روزهای گذشته، شهادت او را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.

رئیس جمهور حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهید اجاقی را نماد دلبستگی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم شهر تبریز در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار، نشانه قدرشناسی این مردم نسبت به مدافعان امنیت و انزجار آنان از آشوب‌طلبان و اخلال‌گران نظام و امنیت عمومی است.

آیت‌الله رئیسی خطه قهرمان‌پرور آذربایجان را گرانیگاه مبارزه برای استقلال و آزادی ایران در تاریخ معاصر خواند و گفت: تبریز چه در جریان انقلاب اسلامی و چه در پیش از آن، همواره یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های دفاع از استقلال و آزادی ایران بوده است و امروز نیز مردم ولایتمدار و میهن‌دوست این شهر، اجازه نخواهند داد امنیتی که به بهای خون صدها هزار شهید بدست آمده، از سوی گروه‌های سازماندهی‌شده و معارضان جمهوری اسلامی ایران، خدشه‌دار شود.

دکتر رئیسی در پایان این گفتگو بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد، دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.

شهید حسین اجاقی از بسیجیان شهر تبریز بود که در جریان مقابله با اغتشاشات اخیر در این شهر، از سوی آشوبگران مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

[ad_2]