کی روش: غرور و افتخار متعلق به تیم ملی ایران است / حالا پایان اینجاست
کی روش: غرور و افتخار متعلق به تیم ملی ایران است / حالا پایان اینجاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وجود صحبت‌هایی که در نشست خبری مبنی بر پایان کارش در تیم ملی داشت، باز هم پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد تا شاید به نوعی تاکیدی دوباره مبنی بر خروج از تیم ملی داشته باشد. به گزارش قلم پرس، پس از شکست ایران مقابل ژاپن در نیمه […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وجود صحبت‌هایی که در نشست خبری مبنی بر پایان کارش در تیم ملی داشت، باز هم پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد تا شاید به نوعی تاکیدی دوباره مبنی بر خروج از تیم ملی داشته باشد.

به گزارش قلم پرس، پس از شکست ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و با توجه به اینکه قرارداد کی‌روش هم با فدراسیون ایران به پایان رسیده است این سرمربی پرتغالی بعد از بازی از تیم ملی ایران به نوعی خداحافظی کرد. او گفت:  این پایان کار من در ایران است.

با این حال وی دوباره پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد.

وی ضمن تبریک به تیم ملی ژاپن نوشت: به ژاپن تبریک می‌گویم. تیمی که امشب بهترین تیم در زمین بود. اما غرور و افتخار متعلق به تیم ملی ایران است، برای آنچه که برای مردمشان ساختند، برای فوتبالی که به جهان نشان دادند، برای میراثی که برای آیندگان به جای گذاشتند، این یکی از بهترین خانواده های فوتبالی بود که من در آن حضور داشتم، و برای این بازیکنان بهترین آرزو هارا دارم؛ حالا پایان اینجاست. من کار خودم به روش خودم انجام دادم. من با حمایت کادر فنی ام، همه تلاشم را کردم. از همه شما متشکرم و همچنین با تشکر از همه طرفداران ایران.

به نظر می‌رسد شاید این موضوع تاکیدی دوباره مبنی بر خروج کی‌روش از تیم ملی پس از ۸ سال است.