کیانی: حاشیه سازان آرامش را از آجورلو گرفته اند
کیانی: حاشیه سازان آرامش را از آجورلو گرفته اند

مهدی کیانی کاپیتان با تعصب باشگاه تراکتورسازی مثل همیشه یکی از اولین بازیکنانی بود که برای توافق با باشگاه پیش قدم شد و حالا پس از امضای قرارداد مالی از پرشورها می خواهد با تمام وجود از تیم محبوبشان حمایت کنند. به گزارش قلم پرس به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، مهدی کیانی  در خصوص […]

مهدی کیانی کاپیتان با تعصب باشگاه تراکتورسازی مثل همیشه یکی از اولین بازیکنانی بود که برای توافق با باشگاه پیش قدم شد و حالا پس از امضای قرارداد مالی از پرشورها می خواهد با تمام وجود از تیم محبوبشان حمایت کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، مهدی کیانی  در خصوص توافق مالی با باشگاه گفت: خوشحالم که یک سال دیگر در خدمت باشگاه محبوب تراکتورسازی هستم و امیدوارم انشالله فصل خوب و موفقی در پیش داشته باشیم. من همان مبلغ قرارداد فصل گذشته را امضاء کردم چون هدفی به جز کمک به تیم ندارم. بقیه بچه ها هم قطعا با جان و دل اینجا می مانند و می خواهند به تیم کمک کنند.
کاپیتان تراکتورسازی در خصوص حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این باشگاه گفت:آقا یحیی انسان بسیار خوب و دوست داشتنی است از نظر مربیگری هم کارنامه خوب و موفقی دارد. قطعا یک مربی با دانش و جوانی مثل آقای گل محمدی می تواند به تیم کمک کند و در تراکتورسازی موفق باشد. من از هوادارانمان خواهش می کنم با تمام وجود از تیم حمایت کنند و بدانند تراکتور با حمایت آنها قطعا موفق خواهد شد.
مهدی کیانی در خصوص نگرانی های هواداران و محرومیت تراکتورسازی از فصل نقل و انتقالات گفت: هواداران عاشق این تیم هستند اما باید بگویم جای نگرانی نیست چون آقای گل محمدی مربی بسیار خوبی است و کار خودش را بلد است. اکثر بازیکنان هم دلشان با تیم است و می خواهند در اینجا بمانند پس در این بخش هم دچار مشکل نمی شویم. انشالله امکان جذب ۳ بازیکن آزاد هم فراهم می شود و تا نیم فصل با تیم قدرتمندی در مسابقات حاضر می شویم. در نقل و انتقالات نیم فصل هم که می توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم. در این شرایط می توانیم مدعی قهرمانی باشیم.
کیانی در مورد حاشیه ها و اخبار روزهای اخیر پیرامون تغییر مالکیت باشگاه تراکتورسازی هم گفت: واقعا از شنیدن این خبرها ناراحت می شویم چون معلوم است که اتفاق خاصی رخ نمی دهد و ما هم کار خودمان را انجام می دهیم اما هواداران با این خبرها نگران می شوند. مدیرعامل و مسئولان باشگاه در این شرایط سخت مشغول حل مشکلات هستند و برای ساختن تیمی قدرتمند در فصل آینده تلاش می کنند اما این حاشیه سازی ها آرامش را از آجورلو و دیگر اعضای تیم گرفته اند. واقعا کار درستی نیست که یک تیم پرطرفدار را به این شکل دچار مشکل کنند و بعضی افراد مدعی مالکیت این باشگاه باشند. کسی که تراکتورسازی را واقعا دوست داشته باشد آرامش این تیم را به هم نمی زند.
کاپیتان تراکتورسازی در پایان گفت: همه ما با تمام وجود در کنار تیم محبوبمان خواهیم بود و برای سربلندی تراکتورسازی تلاش می کنیم. از هواداران هم درخواست می کنم مثل همیشه با تمام قدرت کنار ما باشند و از تیم حمایت کنند تا با آرامش وارد فصل جدید مسابقات لیگ و حتی رقابت های آسیایی بشویم.