کودک ۶ ساله فرماندار هشترود شد
کودک ۶ ساله فرماندار هشترود شد

معین حبیب‌اللهی ۶ ساله برای ساعاتی فرماندار هشترود شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از هشترود، ظهر امروز و همزمان با روز کودک، مهدکودک «شادان» به سرپرستی سیده مریم مرتضوی با حضور در فرمانداری هشترود درخواست‌های خود را از فرماندار خواستار شدند. در این برنامه یکی از کودکان این مهد ساعتی به […]

معین حبیب‌اللهی ۶ ساله برای ساعاتی فرماندار هشترود شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از هشترود، ظهر امروز و همزمان با روز کودک، مهدکودک «شادان» به سرپرستی سیده مریم مرتضوی با حضور در فرمانداری هشترود درخواست‌های خود را از فرماندار خواستار شدند.

در این برنامه یکی از کودکان این مهد ساعتی به عنوان فرماندار منصوب شد و دستوری هم برای شهرداری و شورای شهر این شهر صادر کرد.

فرماندار خردسال با اعلام شادمانی خود از اینکه فرماندار شده گفت: دستور احداث پارک کودک مجهز به وسایل بازی کودک را دادم و امیدوارم تا یک سال دیگر این پارک احداث شود.

حسن مستفید، فرماندار هشترود نیز با بیان اینکه روز کودک فرصتی است تا به ارزیابی دستاوردهای حوزه کودکان بپردازیم، اظهار داشت:کودکان سرمایه اجتماعی و فردای جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: کودکان با بازی‌هایشان زندگی می‌کنند ولی زندگی آنها را بازی نمی‌دهد.

مستفید با اظهار امیدواری از اینکه تمام بچه‌های دنیا در صلح و آرامش زندگی کنند و شاد و سرحال باشند، افزود: دنیای آزاد و زیبا حق طبیعی کودکان است و این یک هدیه خداوندی است پس نباید آن را از کودکان بگیریم.

وی گفت: مسوولان باید با استفاده از آموزش مهارت‌های زندگی، هنری،کلامی، بازی، شعر و نمایش در ایجاد ارتباط مؤثر دوجانبه بین کودک و اولیا موفق باشند.

فرماندار هشترود در مورد دستور فرماندار خردسال نیز تصریح کرد: با تمام توان خود در احداث این پارک مجهز به وسایل بازی کودک تلاش خواهم کرد و امیدوارم با همکاری شهرداری و شورا این پارک در هشترود احداث شود.