کودکان و نوجوانان تاثیرگذارترین قشر جامعه‌اند
کودکان و نوجوانان تاثیرگذارترین قشر جامعه‌اند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی: کودکان و نوجوانان تاثیرگذارترین قشر جامعه‌اند امام جمعه تبریز در دیدار جمعی از پرسنل و مسئولان کانون زبان ایران، کانون پرورش فکری و اعضای آن گفت: کودکان و نوجوانان از تاثیرگذارترین اقشار جامعه بوده و باید موقعیتی فراهم گردد تا با همین طیف و قشر ارتباط بیشتری داشته […]

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی: کودکان و نوجوانان تاثیرگذارترین قشر جامعه‌اند
امام جمعه تبریز در دیدار جمعی از پرسنل و مسئولان کانون زبان ایران، کانون پرورش فکری و اعضای آن گفت: کودکان و نوجوانان از تاثیرگذارترین اقشار جامعه بوده و باید موقعیتی فراهم گردد تا با همین طیف و قشر ارتباط بیشتری داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در ادامه با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امیدهای کشورمان می‌باشند، گفت: بایستی همواره به تربیت نسل‌های آینده بکوشیم چرا که ایران اسلامی از آن این کودکان و نوجوانان می‌باشد.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی نیز بر دو مقوله جوانان و نیز افکار آنان تاکید و توجه ویژه دارند، افزود: برای مخاطبین و سرمایه‌های انسانی کانون که با ارزش‌ترین و تاثیرگذار‌ترین اقشار جامعه هستند هر کاری که از دستمان برآید انجام خواهیم داد. امام جمعه تبریز در ادامه بیان داشت: تمام تلاش خود را جهت به عضویت در آوردن کانون پرورش فکری در « شورای فرهنگ عمومی » خواهیم کرد.
وی کار مربیان کانون را از پراهمیت‌‌ترین امور برشمرد و اذعان داشت: مربیان دارای پاداش معنوی بوده چرا که در راستای ارتقای علمی، فرهنگی و تحصیلی کودکان و نوجوانان بویژه در پرورش معنویات کودکان نقش بسزا ایفا می‌کنند.
آل هاشم در خاتمه به هجوم نرم فرهنگی دشمنان در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر دشمنان به طرق مختلف و همه جانبه می‌خواهند بر کودکان و نوجوانان‌مان هجوم آورده و به اهداف شوم خود نایل آیند.
وی اظهار داشت: بر همین اساس ما باید کودکان را از این خطرات بزرگ مصون داریم و با اتخاذ برنامه‌های نو و مدرن بتوانیم در این راستا کودکان را راهنمایی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید به پرورش و ارتقا بعد قرآنی کودکان در راستای حفظ قرآن بیافزائیم.
گفتنی است در این دیدار یکی از اعضای دختر مجتمع کانون تبریز متنی در بیعت کودکان و نوجوانان استان با مقام معظم رهبری قرائت کرد .