کنارگذر ایلخچی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد
کنارگذر ایلخچی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،گفت:اهالی آذربایجان شرقی و غربی،تبریز،آذرشهر و روستاهای اطراف و شهرک شهید سلیمی تا پایان سال از این جاده بهره مند خواهند شد.

به گزارش قلم پرس، علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه کنارگذر ایلخچی گفت: پروژه کنارگذر شهر ایلخچی که یکی از پروژه های مهم و حیاتی استان و تبریز است؛ تعداد قابل توجهی از مهندسان و کارگران زحمتکش ، اهالی شریف آذرشهر و ارومیه در هنگام عبور از این کنارگذر به مشکل ترافیک و حوادث رانندگی برخورد می کنند.

وی اظافه کرد: طول این پروژه ۸ کیلومتر است که ۷۰ درصد پیشرفت داشته و زیرساخت این پروژه به طول ۶ کیلومتر و آسفالت ریزی هم حدودا ۳۰ الی ۴۰ درصد انجام شده است.

منادی ادامه داد:اگر آقای استاندار و سازمان برنامه و بوجه در تامین بودجه این پروژه کمک کنند، این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود:طی تماس تلفنی که با آقای منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتم ،قول دادند از محل بودجه سفر استانی پودجه خوبی در اختیار این پروژه قرار دهند.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد: انشاالله تا پایان سال اهالی آذربایجان شرقی و غربی ، تبریز ، آذرشهر و روستاهای اطراف و شهرک شهید سلیمی از این جاده بهره مند خواهند شد.

گفتنی است؛ایلخچی یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در شهرستان اسکو واقع شده‌است. ایلخچی با قرار گرفتن در جاده ترانزیتی شاهرگ اتصال به استان‌ آذربایجان غربی به‌وسیله بزرگراه شهید کلانتری که از وسط دریاچه ارومیه می‌گذرد، می‌باشد. ایلخچی از قطب‌های مهم تولید انواع محصولات کشاورزی در شهرستان اسکو به حساب می‌آید. این شهر همچنین در ۲۵ کیلومتری جنوب غرب کلان‌شهر تبریز قرار گرفته‌است./

پایان پیام