کم کاری و ناکارآمدی برخی مسئولان باعث فاصله افتادن بین مردم و انقلاب شده است!
کم کاری و ناکارآمدی برخی مسئولان باعث فاصله افتادن بین مردم و انقلاب شده است!

به گزارش قلم پرس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم است؛ اظهار داشت: این طرح پس از طی سالیان دراز سرانجام در این مجلس به تصویب رسید و برای آن بیش از ۲۵ هزار […]

به گزارش قلم پرس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم است؛ اظهار داشت: این طرح پس از طی سالیان دراز سرانجام در این مجلس به تصویب رسید و برای آن بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر با تأکید بر مردمی تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر افزود: حاکمیت نباید دنبال گرفتن جشن باشد مردم، اصناف و دانش آموزان باید خودشان جشن های دهه فجر را برگزار کنند.

باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم همچنان به اهداف و رسالت اصلی انقلاب اعتقاد دارند؛ بیان کرد: یکی از راه های رسیدن به این هدف نزدیکی مسئولان به مردم است همان گونه که رئیس جمهور محترم و کابینه اش خود را به مردم نزدیک کرده اند.

شهریار فتحی فرماندار بناب نیز در این جلسه طی سخنانی با تبریک هفته شورای آموزش و پرورش، افزایش ساعات تشکیل کلاس های مدارس را منوط به مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان دانست و گفت: متأسفانه مساحت کلاس های درسی کوچک بوده و با حضور تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس ها احتمال ادامه شیوع کرونا را شاهد خواهیم بود.

وی مسئولان آموزش و پرورش را موظف کرد نسبت به تزریق واکسن توسط تمام فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان اهتمام لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴