کشورهای اسلامی باید به فکر اتحاد و مقابله با رژیم صهیونیستی باشند
کشورهای اسلامی باید به فکر اتحاد و مقابله با رژیم صهیونیستی باشند

دکتر اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (جمعه) همراه با ملت همیشه در صحنه ی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و از تقاطع پل کالج در خیابان انقلاب به جمعیت کثیر مردم ولایت مدار و روزه دار تهرانی پیوست. به گزارش قلم پری، معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه ی حضور […]

دکتر اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (جمعه) همراه با ملت همیشه در صحنه ی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و از تقاطع پل کالج در خیابان انقلاب به جمعیت کثیر مردم ولایت مدار و روزه دار تهرانی پیوست.
به گزارش قلم پری، معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه ی حضور در راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران مردمی موقعیت شناس هستند و با این حرکت خود دشمن اصلی دنیای اسلام را به جهان نشان می دهند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.
وی با بیان اینکه متاسفانه در منطقه ای هستیم که ناامنی و کشتار بسیار زیاد شده تصریح کرد: گروه های تکفیری در هر گوشه ای از جهان اسلام در حال خونریزی هستند و قدس شریف فراموش شده است.
دکتر جهانگیری ادامه داد: کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان باید دشمن اصلی را فراموش نکنند و به فکر اتحاد بین کشورهای اسلامی و مقابله با رژیم صهیونیستی که در واقع دشمن اصلی کشورهای اسلامی است باشند.