کشف ۷٫۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در مراغه
کشف ۷٫۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در مراغه

[ad_1] فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در مراغه کشف شد . به گزارش قلم پرس،از مراغه، توحید فارسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان  کالای قاچاق در مراغه خبر داد و اظهار کرد: این میزان کالا از ابتدای سال کشف و […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در مراغه کشف شد .

به گزارش قلم پرس،از مراغه، توحید فارسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان  کالای قاچاق در مراغه خبر داد و اظهار کرد: این میزان کالا از ابتدای سال کشف و در این رابطه ۶۶ نفر دستگیر و تعداد ۲۷ خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف شده است.

وی افزود: پوشاک، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، محصولات کشاورزی و دامی بیشترین کالاهای کشف شده است.

فارسی گفت: از برقراری ۲۵ هزار و ۶۳۲ تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس از ابتدای سال‌جاری خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ منجر به عملیات‌های پلیسی شده است.

وی در ادامه به افزایش مراجعات مردمی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان مراغه افزود: امسال تعداد بیش از ۲۳ هزار و ۲۰۰ نفر مراجعه کننده به واحدهای انتظامی داشتیم که با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره کاهش جرائم پلیس افزود: خوشبختانه در سال‌جاری هیچ گونه سرقت مسلحانه و جرائم خشنی وقوع نیافته که نیاز هست برنامه‌های پیشگیرانه‌ از جرائم از طرف شهروندان و سازمان های دخیل به خوبی اجرایی شوند.

این مقام  انتظامی به کاهش آمار جان‌باختگان حوادث رانندگی در شطح شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال متاسفانه  ۱۵ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی فوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش دارد که این موفقیت در کاهش فوتی‌ها حاصل همکاری کاربران ترافیکی با ماموران پلیس راهور و راه بوده است.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه سرمایه اجتماعی پلیس در جامعه افزایش یافته است، تاکید کرد: مردم در تولید امنیت نقش بسزایی دارند از این رو نیازمند همکاری مردم با پلیس در همه امور هستیم تا بتوانیم امنیت و نظم را در جامعه بر قرار و احساس امنیت را در شهروندان ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷


[ad_2]