کشف ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان بناب
کشف ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان بناب

فرماندار بناب گفت: در طی چهار سال گذشته با تلاش عوامل نیروی انتظامی و با همکاری بسیج و نیروهای سربازان گمنام امام عصر(عج) بیش از ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان بناب کشف و ضبط شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز به مناسبت […]

فرماندار بناب گفت: در طی چهار سال گذشته با تلاش عوامل نیروی انتظامی و با همکاری بسیج و نیروهای سربازان گمنام امام عصر(عج) بیش از ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان بناب کشف و ضبط شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در اجتماع قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب با ارائه گزارشی از عملکرد ۴ ساله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: طی این مدت ۲ هزار و ۴۶۹ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی از توقف ۱۴۶ دستگاه خودرو در این زمینه خبر داد و افزود: طی این مدت مقدار ۹۱۰ کیلوگرم مواد پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی نیز در این شهرستان کشف و ضبط شده و نزدیک به ۱۰ هزار عدد قرص ترامادول نیز کشف شده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب سپس از انجام ۲ هزار و ۱۵۵ عملیات برای پاک‌سازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ باند سازمان یافته و تخصصی قاچاق موادمخدر نیز شناسایی و متلاشی شده است.

فرج‌اللهی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد‌مخدر و قاچاقچیان ادامه خواهد یافت؛ تصریح کرد: لازم است در این زمینه از همکاری‌های نزدیک دستگاه قضایی شهرستان نیز که با صدور به موقع حکم عرصه را برای قاچاقچیان تنگ کرده‌اند تشکر کنم.

وی در ادامه سخنان خود از اطلاع‌رسانی آگاهی‌بخشی از مضرات مواد‌مخدر در جامعه به عنوان اولویت اول مسؤولان ذکر کرد و افزود: ۲۴ اداره و دستگاه فرهنگی عضو این کمیته بوده و در تلاشند با برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی و آگاهی‌بخشی خانواده‌ها را نسبت به این موضوع حساس و مهم آگاه سازند.

فرماندار بناب، همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان جهت بی‌تفاوت کردن مردم به‌خصوص جوانان ما تصریح کرد: دشمنان در تلاشند از طریق شیوع مواد مخدر آن هم در قالب و اشکال مختلف جوانان را آلوده کنند که هوشیاری بیش از پیش خانواده‌ها را برای مراقبت از فرزندان خود می‌طلبد.

فرج‌اللهی اظهار کرد: نیروی‌انتظامی برای مقابله با این پدیده شوم در جامعه هزاران شهید را تقدیم کرده است.

وی نسبت به افزایش مصرف مواد مخدر در بین بانوان نیز هشدار داد.