کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در مراغه
کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از  مراغه، توحید فارس امروز در گفت وگو با خبرنگاران از کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در مراغه خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس با شناسایی محلی برای استخراج ارز دیجیتال در مراغه، با […]



فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از  مراغه، توحید فارس امروز در گفت وگو با خبرنگاران از کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در مراغه خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس با شناسایی محلی برای استخراج ارز دیجیتال در مراغه، با دستور قضایی دستگاه‌های را کشف و جمع آوری کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ماینرهای استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

فارسی اضافه کرد: در این زمینه دو نفر سودجو شناسایی و پس از تشکیلی پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه، استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به خاطر اختلال در شبکه برق کشور ممنوع است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: پلیس پرچمدار امنیت اقتصادی در کشور است و برای تحقق شعال اقتصاد مقاومتی، مقابله با اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی از اولویت های نیروی انتظامی است.

فارسی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه قاچاق کالا و ارز و اخلال در امنیت جامعه موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/