کشف شیشه از بار مسافر پرواز خارجی فرودگاه تبریز
کشف شیشه از بار مسافر پرواز خارجی فرودگاه تبریز

[ad_1] فرمانده پلیس فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از کشف ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محسن لریان امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل موارد مخدر توسط فردی […]

[ad_1]


فرمانده پلیس فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از کشف ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محسن لریان امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل موارد مخدر توسط فردی در یکی از پروازهای خارجی فرودگاه تبریز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان  در دستور کار قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران فرودگاه حین کنترل بار مسافران پروازهای خارجی،به بار یکی از مسافران مشکوک و جهت بازرسی به مقر پلیس دلالت دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بارزسی های فنی و تخصصی از بار متهمان دستگیر شده مقدار ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که در چمدان مسافرتی و وسایل مسافران بطرز ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاههای استان در پایان با بیان اینکه متهم به همراه  پرونده به مراجع قضایی معرفی شد،افزود: مسافران خطوط هوایی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را سریعا با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


[ad_2]