کشف بیش از ۲۱ کیلو ماده مخدر مورفین در شهرستان مراغه
کشف بیش از ۲۱ کیلو ماده مخدر مورفین در شهرستان مراغه

 فرمانده انتظامی مراغه از کشف یک محموله مواد مخدر از نوع مورفین در جاده مراغه- هشترود خبرداد. به گزارش قلم پرس، سرهنگ رضا اصلانی فر در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل خودروهای عبوری، ماموران پلیس این شهرستان موفق به کشف این محموله از یک دستگاه خودروی سواری […]

 فرمانده انتظامی مراغه از کشف یک محموله مواد مخدر از نوع مورفین در جاده مراغه- هشترود خبرداد.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ رضا اصلانی فر در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل خودروهای عبوری، ماموران پلیس این شهرستان موفق به کشف این محموله از یک دستگاه خودروی سواری شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی ماموران پلیس از این خودرو، مقدار ۲۱ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مورفین کشف شد.
وی اضافه کرد: این محموله مواد افیونی از مرزهای جنوب شرقی کشور در حال قاچاق و انتقال به مناطق شمال غربی و مرزهای غربی کشور بود که با هوشیاری پلیس کشف شد.
وی گفت: با کشف این محموله، یک نفر در این ارتباط دستگیر و به همراه خودروی توقیفی تحویل مقام قضائی شد.
وی با تاکید بر مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.