کشاورزان چگونه از تعرفه برق رایگان استفاده کنند
کشاورزان چگونه از تعرفه برق رایگان استفاده کنند

[ad_1] مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به مدیریت بار الکتروپمپ های کشاورزی به صورت زمانبندی شده در تابستان گفت: بهای برق این مشترکان در ساعات غیر پیک مصرف در تابستان به صورت رایگان خواهد بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عباس حسامی با بیان اینکه پیرو مصوبه هیئت وزیران، وزارت نیرو با همکاری […]

[ad_1]


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به مدیریت بار الکتروپمپ های کشاورزی به صورت زمانبندی شده در تابستان گفت: بهای برق این مشترکان در ساعات غیر پیک مصرف در تابستان به صورت رایگان خواهد بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عباس حسامی با بیان اینکه پیرو مصوبه هیئت وزیران، وزارت نیرو با همکاری وزارت جهاد کشاورزی موظف به مدیریت مصرف برق طی بازه زمانی پیک مصرف در تابستان بوده اظهار کرد: با توجه به این موضوع در حوزه کشاورزی موظف به اعمال مدیریت بار الکتروپمپ های کشاورزی به میزان ۵ ساعت روزانه در محدوده زمانی ۱۵ خرداد لغایت ۳۱ شهریور ماه سال جاری است.

وی افزود: مطابق ابلاغ شرکت توانیر تمام مشترکان کشاورزی دارای انشعاب پمپ آب برای مدیریت مصرف در ۲ بازه زمانی ۵ ساعته، ۱۱ تا ۱۶ و ۱۳ تا ۱۸گروه‌بندی شده و به منظور اطلاع رسانی به مشترکان به جهادکشاورزی استان آذربایجان‌‍شرقی ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد:  بهای برق این مشترکان در سایر ساعات به صورت رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: برق تمام مشترکان چاه‌های کشاورزی دارای کنتور هوشمند با قابلیت کنترل پذیری، در بازه زمانی اعلام شده در کل دوره پیک به صورت اتوماتیک اعمال مدیریت بار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۵


[ad_2]