کسی جرات نمی‌کند به من پیشنهاد تبانی بدهد/ باید به دنبال اصلاح و تقویت زیرساخت‌های فوتبال باشیم
کسی جرات نمی‌کند به من پیشنهاد تبانی بدهد/ باید به دنبال اصلاح و تقویت زیرساخت‌های فوتبال باشیم
سرمربی تیم سایپا گفت: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی مقابل ماشین‌سازی و قرار گرفتن در بین 6 تیم اول جدول رده‌بندی هستیم.

به گزارش قلم پرس، علی دایی در کنفرانس پیش از بازی تیم برابر ماشین‌سازی گفت: فردا بازی سختی برای هر ۲ تیم است، زیرا به لحاظ جدولی نتیجه بازی برای ۲ تیم زیاد حساس نیست و در این وضعیت ایجاد انگیزه برای بازیکنان کاری سختی است، اما مصمم هستیم برابر ماشین‌سازی به پیروزی رسیده و اگر می‌خواهیم در بین ۶ تیم اول جدول قرار گیریم باید در بازی فردا به ۳ امتیاز بازی دست یابیم.

وی گفت: تیم‌هایی مانند ما که نه پول دارند و نه هوادار کارشان بسیار سخت است، هواداری نداریم که وقتی بازیکن ما بد بازی کرد آن را هو کند. سال گذشته حمایت کردند تیم با بازیکنان گمنام را چهارم کردم و حتی می‌توانستیم دوم شویم. در سال‌های اخیر به غیر از سال گذشته، همواره مشکلات این‌چنینی داشتیم. در پرسپولیس در نیم فصل دوم ریالی به تیم تزریق نشد و رویانیان خانه‌اش‌ را فروخت و پول آن را به تیم تزریق کرد.

سرمربی تیم سایپا افزود: در صبا بین ۸ تیم بودیم بدون اینکه در نیم فصل دوم پولی به تیم داده شود. در تیم نفت تهران مشکلات زیادی داشتیم و این تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. وقتی پولی نیست نمی‌توانی بازیکن نامدار جذب کنی و به سراغ بازیکنان جوان می‌روی و من در کار با جوانان توانستم بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور تحویل دهم و کار کردن با جوانان ارزش زیادی دارد و من مطمئن هستم با تیم جوان به نتیجه رسیده و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی در مورد اتفاقات اخیر فوتبال کشور گفت: با تمام داشته‌هایم کار می‌کنم و به کار خود ایمان دارم و کسی جرات نمی‌کند به من پیشنهاد تبانی بدهد. ما باید در فوتبال کشور به دنبال اصلاح و تقویت زیرساخت‌های فوتبال باشیم، تا حالا شده کسی بپرسد چرا در استان مازندران مسابقات در چمن مصنوعی برگزار می شود؟ کجای دنیا فوتبال در چمن مصنوعی برگزار می‌شود؟ و یا وقتی می‌بینم دروازه‌بان تیم من آماده نیست چرا تعویض نمی‌کنم. همه این حرف ها برای فرار از شکست است. کسی را به دلیل نداشتن اطلاعات کافی متهم نکنید.

دایی گفت: چند سال است آرزوی قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را داریم و آنقدر بچه بودم که قهرمانی در آسیا یادم نمی‌آید.‌ امروز خبرنگاران می‌توانند موضوعات مهمی را از مسوولان  ورزش پیگیر باشند.

هیچ تیمی برای خود ورزشگاه ندارد و تمامی ورزشگاه‌ها دولتی هستند و  باید ورزشگاه‌ها را به مالکان تیم ها تحویل دهند تا بلیت فروشی کرده و از حق پخش درآمدزایی نماید. اما برای پخش بازی‌های از بعضی‌ تیم ‌ درخواست پول شده است و این خنده‌دار است و در هیچ کجای دنیا اینچنین نیست و روز به روز وضعیت اقتصادی باشگاه‌های ما بدتر می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس