کسب اطلاعات در خصوص مصوبات شورا به معنای دخالت نیست
کسب اطلاعات در خصوص مصوبات شورا به معنای دخالت نیست

فرماندار تبریز گفت: فرمانداری به‌ عنوان دستگاه نظارتی در مورد مصوبات شورای شهر بوده و بر این اساس لازمه ارائه نظرات دقیق در خصوص مصوبات ارجاع داده‌ شده به هیات تطبیق، داشتن پاره‌ای از اطلاعات دقیق در مورد موضوعات مطرح‌شده است. به گزارش قلم پرس، علیار راستگو امروز با بیان اینکه فرمانداری به‌ عنوان دستگاه […]

فرماندار تبریز گفت: فرمانداری به‌ عنوان دستگاه نظارتی در مورد مصوبات شورای شهر بوده و بر این اساس لازمه ارائه نظرات دقیق در خصوص مصوبات ارجاع داده‌ شده به هیات تطبیق، داشتن پاره‌ای از اطلاعات دقیق در مورد موضوعات مطرح‌شده است.

به گزارش قلم پرس، علیار راستگو امروز با بیان اینکه فرمانداری به‌ عنوان دستگاه نظارتی در مورد مصوبات شورای شهر بوده و قانون این موضوع را مشخص کرده و خارج از این موضوع به‌هیچ‌عنوان بحثی وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به این موضوع مصوبات شورای شهر برای بررسی و ارائه نظرات دقیق به هیات تطبیق ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: بر این اساس لازمه ارائه نظرات دقیق در خصوص مصوبات ارجاع داده‌ شده، داشتن پاره‌ای از اطلاعات دقیق در مورد موضوعات مطرح‌ شده است.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به این مسئله و دانستن اطلاعات دقیق در مورد مصوبه موردنظر درخواست این اطلاعات از شهرداری یا شورای شهر به معنای دخالت نیست بلکه در راستای آن مصوبه است.

وی بابیان اینکه شورای شهر به‌ عنوان یک ارگان انتخابی است، گفت: از شورای شهر نیز انتظار می‌رود برای  بهبود روند امور در شهر تلاش کنند و در مسیری که قانون‌گذار مشخص کرده قدم بردارند که در این صورت فرمانداری نیز تا جایی که امکان داشته باشد،کمک خواهد کرد.

راستگو تأکید کرد: فرمانداری اساساً به دلیل گرفتاری‌ها و مشغله کاری به‌ هیچ‌ عنوان زمانی برای وارد شدن به جزئیات را ندارد و ورود به جزئیات جزو کار فرمانداری نیست.

منبع: خبرگزاری فارس