کاهش عوارض شهری توسط شهرداری برای توسعه فضای کسب و کار
کاهش عوارض شهری توسط شهرداری برای توسعه فضای کسب و کار

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: خوشبختانه میزان عوارض شهری در بخش های مختلف شهری، کاهش یافته و در جلسات آتی شورای شهر، از سوی شهرداری، مطرح و توسط نمایندگان مردم در شورای شهر، بررسی می شود. به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد در آیین مسیرگشایی خیابان حجتی به قطران در منطقه ۴ شهرداری تبریز […]

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: خوشبختانه میزان عوارض شهری در بخش های مختلف شهری، کاهش یافته و در جلسات آتی شورای شهر، از سوی شهرداری، مطرح و توسط نمایندگان مردم در شورای شهر، بررسی می شود.

به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد در آیین مسیرگشایی خیابان حجتی به قطران در منطقه ۴ شهرداری تبریز با قدردانی از تلاش‌های شهرداری تبریز در توجه به اجرای پروژه های زیرساختی و خدماتی گفت: همه ما اعم از نماینده، عضو شورا، مسئول و حتی شخص عادی، موظف به رعایت حقوق شهروندی و احترام به مردم هستیم.

وی با تاکید با بر لزوم توسعه فضای کسب و کار در تبریز افزود: خوشبختانه میزان عوارض شهری در بخش های مختلف شهری، کاهش یافته و در جلسات آتی شورای شهر، از سوی شهرداری، مطرح و توسط نمایندگان مردم در شورای شهر، بررسی می شود.

وی بر لزوم توجه ویژه شهرداری به استفاده از تجارب موفق شهرهای موفق و پیشرفته دنیا نیز تاکید و عنوان کرد: متاسفانه وضعیت مالی شهرداری خوب نیست و این مجموعه بزرگ، به سختی اداره می شود. انتظار داریم نمایندگان محترم در مجلس نیز سیاست های مناسبی را در این راستا اتخاذ کنند.

توجه ویژه به مبارزه با فساد، ایجاد بسترهای لازم برای استفاده از ظرفیت جوانان توانمند در انتصابات و اتخاذ سیاست های مناسب توسط مدیران شهری برای توسعه سرمایه گذاری در تبریز از دیگر موضوعاتی بود که اکبرنژاد در این آیین به آن ها اشاره کرد.