کاهش زمان انتظار حرکت مترو در دستور کار این شرکت قرار دارد
کاهش زمان انتظار حرکت مترو در دستور کار این شرکت قرار دارد
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز ضرورت توجه به ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به همشهریان را یادآور شد و گفت: تلاش می‌کنیم طی ماه های آینده زمان انتظار حرکت مترو در فاز یک و دو خط یک را به حداقل زمان ممکن کاهش دهیم.

به گزارش قلم پرس، بهرام فرهخت در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز از فاز سه خط یک قطار شهری با اشاره به استقبال مردم از خدمات مترو در این فاز نیز گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ مسافر به‌وسیله مترو در فاز سه خط یک قطار شهری جابه‌جا می شوند و پیش‌بینی می‌شود، این جمعیت در سال جاری افزیش قابل توجهی را داشته باشد.
وی با اشاره به مسافرگیری در ایستگاه های ۱۲(میدان کهن)، ۱۶(امام‌حسین)، ۱۷(شهیدباکری) و ۱۸( ایستگاه نور) فاز سه خط یک قطار شهری تبریز گفت: روزانه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در این مسیر ارائه خدمات به همشهریان صورت می‌گیرد و به مرور ساعات ارائه خدمت نیز افزایش خواهد داشت.
وی ضمن تقدیر از حمایت‌های کمیسیون عمران شورا و تلاش‌های مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز گفت: خوشبختانه شاهد تحقق برنامه‌های این سازمان و افتتاح ایستگاه ها هستیم و با تعامل و همراهی فی مابین، امیدواریم ارائه خدمات در ایستگاه های جدید نیز با کیفیت مناسب انجام شود.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز با اشاره به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به ابلاغیه های بهداشتی بازگشایی دوباره مترو با لحاظ فاصله گذاری اجتماعی بوده و ضمن استفاده از برچسب هایی برای فاصله گذاری بین صندلی ها در پله برقی ها نیز این فاصله گذاری رعایت شده است.
فرهخت ادامه داد: مسافران بدون ماسک و دستکش اجازه تردد در مترو را ندارند و در ایستگاه ها نیز ماسک و دستکش در اختیار همشهریان قرار می گیرد.