کانال "ایلی‌سو" لایروبی می‌شود
کانال "ایلی‌سو" لایروبی می‌شود

کانال “ایلی‌سو” لایروبی می‌شود معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از لایروبی کانال ایلی سو در کوی رود توسط عوامل این معاونت خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس تدابیر مدیریت شهری در آستانه ی آغاز فصل بارندگی به منظور پیشگیری از ایجاد […]




کانال “ایلی‌سو” لایروبی می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از لایروبی کانال ایلی سو در کوی رود توسط عوامل این معاونت خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس تدابیر مدیریت شهری در آستانه ی آغاز فصل بارندگی به منظور پیشگیری از ایجاد آب‌گرفتگی و مشکلات عبور و مرور برای اهالی و ساکنان حوزه غرب تبریز کانال ایلی سو واقع در جاده سنتو کوی رود توسط عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز لایروبی و تا کنون بیش از ۷۰ تن لجن جمع آوری شده است.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط توپوگرافی شهر تبریز و به منظور کنترل آب‌های سطحی سرریز شده به سمت غرب تبریز، عملیات لایروبی کانال‌های رو پوشیده و روباز توسط این معاونت به طور منسجم بر اساس نیازسنجی طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین در ادامه اذعان کرد: این عملیات با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیلاب در سطح منطقه در جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان در حال اجرا است.