کاخ سفید خواستار همکاری با روسیه درباره ایران شد
کاخ سفید خواستار همکاری با روسیه درباره ایران شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید بر ضرورت همکاری با روسیه، علی‌رغم اختلافات با این کشور تأکید کرد. سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال دیدار «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت تمرکز واشنگتن فعلاً روی حرکت به سمت داشتن روابط «با ثبات […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید بر ضرورت همکاری با روسیه، علی‌رغم اختلافات با این کشور تأکید کرد.

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال دیدار «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت تمرکز واشنگتن فعلاً روی حرکت به سمت داشتن روابط «با ثبات و قابل پیش‌بینی» با روسیه قرار دارد.

جن ساکی در ادامه ضمن تکرار ادعاهای اثبات‌نشده گفت واشنگتن از تداوم بازداشت «الکسی ناوالنی»، مخالف غربگرای روسیه و تقویت تشکیلات نظامی روسیه در مرز اوکراین نگران است.

سخنگوی کاخ سفید سپس در ادامه گفت: «اما می‌بینیم که برخی حوزه‌ها هم هستند که ما می‌توانیم در خصوص آنها با یکدیگر همکاری کنیم مثل تلاش‌های دیپلماتیک مربوط به ایران از طریق گروه ۱+۵.»

 

در حال تکمیل…