کابوس تراکتور در آبادان پایان می‌یابد
کابوس تراکتور در آبادان پایان می‌یابد

تراکتوری‌ها در ۵ بازی آخر خود در آبادان با شکست زمین مسابقه را ترک کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ۴ شکست در لیگ برتر و حذف در جام حذفی. آمار وحشتناک تراکتور در آبادان برابر تیمی که اکثرا در نیمه دوم جدول قرار داشته است. تاوان سنگین دستکم گرفتن حریف تراکتور در جام حذفی […]



تراکتوری‌ها در ۵ بازی آخر خود در آبادان با شکست زمین مسابقه را ترک کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ۴ شکست در لیگ برتر و حذف در جام حذفی. آمار وحشتناک تراکتور در آبادان برابر تیمی که اکثرا در نیمه دوم جدول قرار داشته است.

تاوان سنگین دستکم گرفتن حریف

تراکتور در جام حذفی سال ۱۳۹۷ در آبادان برابر نفت این شهر ۳ بر یک پیش بود. تصور بردی آسان برای شاگردان توشاک. اما ورق بازگشته و نفت بازی را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی این آبادانی‌ها بودند که برابر تراکتور به برتری رسیده و این تیم را حذف کردند. پس لرزه‌های این باخت فرار شبانه جان توشاک از تبریز بود.

همین سرآغاز شکست‌های متوالی تراکتور در فصل‌های بعد شد. تراکتور در ۴ بازی اخیر خود در آبادان ۳ بازی اول را با نتیجه ۲ بر یک و بازی فصل گذشته را یک بر صفر مغلوب شده است.

هر چند امروز تیم نفت آبادان وضعیت خوبی در جدول نداشته و با خطر سقوط مواجه است، اما فراموش نکنیم ‌‌تراکتوری‌ها تاوان سنگینی بابت دستکم گرفتن تیم آبادانی پس داده و امروز می‌خواهند نوار شکست‌های متوالی خود در آبادان را قطع کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷