ژست دیپلماتیک کاخ سفید با اعمال سیاست یکجانبه‌گرایی علیه ملت‌ها هم‌خوانی ندارد
ژست دیپلماتیک کاخ سفید با اعمال سیاست یکجانبه‌گرایی علیه ملت‌ها هم‌خوانی ندارد

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدعلی موسوی در رابطه با ضرورت مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا، اظهار داشت: ایالات متحده دارای ذات استکباری است لذا شاهد زورگویی و ظلم های ناروا از سوی این کشور علیه ملت ها هستیم. نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی، اظهار […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدعلی موسوی در رابطه با ضرورت مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا، اظهار داشت: ایالات متحده دارای ذات استکباری است لذا شاهد زورگویی و ظلم های ناروا از سوی این کشور علیه ملت ها هستیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مبارزه با استکبار و ظلم از جمله ارزش های اسلامی بشمار می رود لذا تا زمانی که آمریکایی ها در این مسیر حرکت می کنند، این مبارزه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خوی ظالمانه آمریکا هیچ گاه از بین نمی رود، ادامه داد: بر این اساس می تواند مشاهده کرد که مقامات کاخ سفید تلاش می کنند با بهره گیری از ظرفیت های همپیمانانشان، اقدام به اجرای دسیسه های زورگویانه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها همواره ژست توجه به دیپلماسی و گفتگو را می گیرند اما تهدید و فشار را برای دستیابی به اهدافشان کنار نمی گذارند، افزود: به عنوان مثال در مذاکرات هسته ای می توان مشاهده کرد که واشنگتن بر بازگشت به برجام تاکید می کند اما در سایه این گفتگوها تحریم های جدیدی را علیه ملت ایران وضع می کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد حیات سیاسی ایالات متحده در گرو زورگویی و یکجانبه گرایی است و این امر در حالیست که امروزه ملت ها بیدار شده و دیگر زیر بار سیاست های خصمانه کاخ سفید نمی روند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱