چگونگی تبدیل مسائل فرهنگی به موضوع سیاسی و  امنیتی
چگونگی تبدیل مسائل فرهنگی به موضوع سیاسی و  امنیتی

[ad_1] معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: بی‌توجهی به مسائل فرهنگی موجب تبدیل شدن آنها به موضوع سیاسی و سپس امنیتی می‌شود، در حالی که اگر متولیان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی به وظایف خود عمل کنند شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، جهانبخش سلمانیان ظهر امروز در دهمین […]

[ad_1]


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: بی‌توجهی به مسائل فرهنگی موجب تبدیل شدن آنها به موضوع سیاسی و سپس امنیتی می‌شود، در حالی که اگر متولیان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی به وظایف خود عمل کنند شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جهانبخش سلمانیان ظهر امروز در دهمین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان، آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی را یکی از مسائل نیازمند پژوهش دانست و اظهار کرد: ریشه حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، مسائل فرهنگی بود که اگر در زمان مناسب زیرساخت‌های فرهنگی اصلاح می‌شد این مسائل تبدیل به مسائل امنیتی نمی‌شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: برای پژوهش‌ درخصوص مسائل حل‌شده دوباره زمان نخواهیم گذاشت، بلکه رویکرد ما توجه به حوزه های مغفول در استان است.

وی افزود: بی‌توجهی به مسائل فرهنگی موجب تبدیل شدن آنها به موضوع سیاسی و سپس امنیتی می‌شود، در حالی که اگر متولیان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی به وظایف خود عمل کنند شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

سلمانیان ادامه داد: باید زیرساخت‌های فرهنگی جامعه را اصلاح و تقویت کنیم و از فعالان و دغدغه‌مندان این حوزه نیز بخواهیم تا در این مسیر در کنار متولیان باشند.

وی اضافه کرد: ذهن جوان دهه هشتادی، جهانی است و ما وظیفه داریم فضای فکری جامعه را با رفع مشکلات زیرساختی و فرایند عمیق متحول کنیم.

در این جلسه عملکرد موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، عملکرد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و طرح موضوع مطالعاتی پیشنهادی نیروی انتظامی بررسی شد.

پایان پیام/
 


[ad_2]