چه چیزی خمز را به شدت آشفته می‌کند
چه چیزی خمز را به شدت آشفته می‌کند

شوت بد خمز را عصبانی می کند، اما پاس اشتباه به شدت وی را آشفته می‌کند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور در همین مدت کوتاه در بین هواداران این تیم به شدت محبوب شده است. شاید شوت بازیکنان خوب نباشد خمز را عصبانی کند، اما حتی در تمرینات هم روی […]



شوت بد خمز را عصبانی می کند، اما پاس اشتباه به شدت وی را آشفته می‌کند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور در همین مدت کوتاه در بین هواداران این تیم به شدت محبوب شده است.

شاید شوت بازیکنان خوب نباشد خمز را عصبانی کند، اما حتی در تمرینات هم روی پاس بازیکنان تاکید زیادی دارد و پاس اشتباه به شدت وی را آشفته می‌کند.

وی در این مورد می‌گوید: پاس دادن در فوتبال به اندازه شوت زدن به سمت دروازه مهم است اما به علت بازی با توپ و مالکانه‌ای که انجام می‌دهیم، پاسکاری خیلی اهمیت دارد.

خمز افزود: هنگامی که ما پاس می‌دهیم در واقع توپ را به حرکت در آورده و انرژی‌مان را ذخیره می‌کنیم، ولی وقتی توپ را از دست می‌دهیم باید به شدت بدویم و پرس کنیم تا آن را در سریع‌ترین زمان پس بگیریم؛ این کار خیلی انرژی می‌گیرد و بازیکنان را خسته می‌کند.

وی گفت: بنابراین زمانی که صاحب توپ هستیم سعی می‌کنیم تا بیشتر در اختیار داشته باشیم و از استراحت استفاده کنیم. وقتی درست پاس بدهید خیلی راحت می‌توانید تصمیم بگیرید که با توپ چه کار کنید. پاس‌های درست باعث می‌شود که توپ بیشتر در اختیار شما باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س