چمن‌های رولی ترکیه برای ورزشگاه یادگار امام
چمن‌های رولی ترکیه برای ورزشگاه یادگار امام

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: یکی از شرکت‌‌های داخلی با شرکتی از ترکیه که در زمینه چمن‌های رولی فعالیت می‌کند وارد رایزنی شده که ظرف چند روز آینده، این موضوع تعیین تکلیف می‌شود. با توجه به مشکلات چمن استادیوم […]



مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: یکی از شرکت‌‌های داخلی با شرکتی از ترکیه که در زمینه چمن‌های رولی فعالیت می‌کند وارد رایزنی شده که ظرف چند روز آینده، این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

با توجه به مشکلات چمن استادیوم یادگار امام تبریز و نظر به حضور تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران، نیاز به تعویض چمن بارها توسط کادر فنی تراکتور اعلام شده و با توجه به اختصاص منابع مالی در سفر رئیس جمهور به تبریز، متاسفانه با سنگ‌اندازی‌های اداره جهاد کشاورزی موضوع مسکوت مانده است با توجه به فرصت باقیمانده تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا امیدواریم موانع این امر سریعا از طرف وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی مرتفع شود.

این موضوعی است که هواداران تراکتور در روزهای اخیر با ثبت کمپینی در خبرگزاری فارس خواستار توجه مسشئولان به این امر شدند.

حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با تأیید اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار حل هر چه سریع‌تر مشکل چمن ورزشگاه یادگار امام شدند، اظهار داشت: اولویت امروز در بحث بازسازی ورزشگاه یادگار، تعویض چمن ورزشگاه بوده و در این راستا اقدامات لازم از سوی اداره ورزش و جوانان آغاز شده است.

ستوده‌نژاد افزود: در همین راستا، یکی از شرکت‌‌های داخلی با شرکتی از ترکیه که در زمینه چمن‌های رولی فعالیت می‌کند وارد رایزنی شده که ظرف چند روز آینده، این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

وی تاکید کرد: کاشت چمن در این استادیوم به دلیل انجام بازی‌های تراکتور در آن همچنین زمان‌بر بودن کشت چمن، منتفی است از این رو بهترین گزینه، وارد کردن چمن رولی متناسب با آب و هوای تبریز است.

پایان پیام/