چالش اصلی آذربایجان‌شرقی جابه‌جایی زندان تبریز است
چالش اصلی آذربایجان‌شرقی جابه‌جایی زندان تبریز است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی چالش بزرگ استان در حوزه زندان را جابه‌جایی آن دانست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، موسی خلیل‌الهی، امروز در جلسه‌ای با رئیس سازمان زندان‌های کشور اظهار کرد: سفر دو روزه رئیس سازمان‌های زندان حاکی از یک برنامه و هدف برای ارتقای کیفی و کمی مسائل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی است. وی […]



رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی چالش بزرگ استان در حوزه زندان را جابه‌جایی آن دانست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، موسی خلیل‌الهی، امروز در جلسه‌ای با رئیس سازمان زندان‌های کشور اظهار کرد: سفر دو روزه رئیس سازمان‌های زندان حاکی از یک برنامه و هدف برای ارتقای کیفی و کمی مسائل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی است.

وی با بیان اینکه یک رابطه بسیار صمیمی بین اعضای شورای قضایی و بدنه مدیریت استان وجود دارد، گفت: کلیت دستگاه‌های قضایی در استان جایگاه خود را پیدا کرده و طرف مشورت برای همه مسائل است.

رئیس کل دادگستری با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر، ایجاد ترافیک شهری، نبود فضای فیزیکی متعادل برای نگهداری زندان منطبق بر استانداردها که منجر به سختی فعالیت اصلاحی و تربیتی زندانیان می‌شود از جمله مشکلات است.

وی ادامه داد: مشکلات زیرساختی اعم از گاز و برق و آب در محل جدید را ما حل می‌کنیم ولی رئیس کل زندان هم عنایت ویژه به این جابجایی داشته باشند.

خلیلی‌الهی به تشکیل ارزیابی زندان‌ها به صورت ماهانه اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال در زندان جهش بزرگی اتفاق افتاده است که به تبع آن دستمزدها هم افزایش یافته‌اند.

وی ادامه داد: نصف دستمزد زندانیان به حساب خانواده زندانی واریز می‌شود و این توفیق بسیار خوبی در استان بود.

رئیس کل دادگستری استان متذکر شد: ما تمایل داریم تا درآمد بنیادها در خود استان‌ها هزینه شود.

پایان پیام/۶۰۰۲۷