چالش آرنولد با ترامپ در پیوستن به «انرژی سبز»
چالش آرنولد با ترامپ در پیوستن به «انرژی سبز»

«آرنولد شوارتزنِگِر» هنرپیشه مشهور هالیوودی که در زمینه استفاده از انرژی سبز فعال است، ضمن سخنرانی پیرامون تغییرات آب و هوایی، بار دیگر ترامپ را به دلیل خروج از معاده پاریس سرزنش کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس بنا بر اعلام  واشنگتن تایمز، «آرنولد شوارتزِنِگِر» هنرپیشه فیلم‌های اکشن هالیوودی در زمینه استفاده […]

«آرنولد شوارتزنِگِر» هنرپیشه مشهور هالیوودی که در زمینه استفاده از انرژی سبز فعال است، ضمن سخنرانی پیرامون تغییرات آب و هوایی، بار دیگر ترامپ را به دلیل خروج از معاده پاریس سرزنش کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس بنا بر اعلام  واشنگتن تایمز، «آرنولد شوارتزِنِگِر» هنرپیشه فیلم‌های اکشن هالیوودی در زمینه استفاده از انرژی سبز (خروج فعال است و در این راه بسیاری از بزرگان سیاسی و هنری را با خود همراه کرده بجز دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا.

آرنولد که فرماندار پیشین کالیفرنیا بوده، دیروز در نشست جهانی R20 در اتریش در مورد تغییرات آب و هوایی صحبت کرد و از ترامپ که سال گذشته از معاهده آب و هوایی پاریس خارج شد گلایه کرد. وی خطاب به ترامپ گفت: شما موفقیت را فقط در سوخت‌های فسیلی میبینید. ما از شما و همه می‌خواهیم که به ما طرفداران انرژی سبز بپیوندید.

آرنولد در ادامه افزود: شما که گفتید می‌خواهید می‌خواهید آنقدر پیروزی و موفقیت برای آمریکا بیاورید که دیگر حالشان از پیروزی بهم بخورد. حالا واقعا اگر پیروزی برای مردم می‌خواهید پس به جنبش انرژی سبز ما بپیوندید.

در این نشست که در هوفورگ پالاس وین پایتخت اتریش برگزار شده بود، علاوه بر آرنولد شواتزِنِگِر، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و الکساندر ون در بِلِن رییس‌جمهور اتریش نیز حضور داشتند.

انرژی سبز به منابعی از انرژی گفته می‌شود که در هماهنگی با محیط خود باشند و فرآیند تولید آنها آلودگی‌های زیست محیطی به بار نیاورد.