پیش‌بینی  ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی
پیش‌بینی  ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش قلم پرس، علی نوای باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، در این راستا گفت: با توجه به اینکه در تبصره بودجه، اوراق مشارکت و وام نیز پیش‌بینی شده است، بخشی از این اعتبار را از آن محل می‌توان تأمین کرد. وی افزود: دسترسی از اتوبان پاسداران به حیدرآباد، پروژه دیگری است […]

به گزارش قلم پرس، علی نوای باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، در این راستا گفت: با توجه به اینکه در تبصره بودجه، اوراق مشارکت و وام نیز پیش‌بینی شده است، بخشی از این اعتبار را از آن محل می‌توان تأمین کرد.

وی افزود: دسترسی از اتوبان پاسداران به حیدرآباد، پروژه دیگری است که برای مطالعه و اجرای این پروژه ۵ میلیارد تومان پیشنهاد دادیم.

وی تأکید کرد: این منطقه جزو بخش حاشیه‌نشین شهر بوده و ساکنین محل روزانه مجبور به طی مسافتی تا میدان آذربایجان هستند که با اجرای این پروژه، تردد آنها تسهیل خواهد یافت.

با تأکید اعضای شورای شهر تبریز، پیشنهاد شد این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان باشد و سال آینده عملیات اجرایی آن تکمیل شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اشاره به پیشنهاد دیگر این کمیسیون تصریح کرد: سازمان عون بن علی دو پروژه نیمه‌تمام دارد که یکی خاکبرداری ترانشه‌های پاسداران در آن منطقه است که ۵ میلیارد پیشنهاد شده است و در کنار آن اتصال پارک پیوند به دریاچه عینالی نیز پروژه دیگری است که نیاز به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مجموع پیشنهادات کمیسیون برنامه و بودجه، مبنی بر تخصیص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، رمپ دسترسی پاسداران به حیدرآباد و دو پروژه سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی، مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفته و به تصویب رسید.

اختصاص  ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر به بودجه قطار شهری تبریز از محل فروش زمین‌های اوحدی و برای تکمیل خط یک به تصویب اعضای شورا رسید.