پیش‌بینی سه هزار و ۴۰۰ صندوق رأی برای انتخابات
پیش‌بینی سه هزار و ۴۰۰ صندوق رأی برای انتخابات

معاون استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفته، ادامه داد: سه هزار و ۴۰۰ صندوق رأی برای انتخابات پیش‌بینی شده است که امیدواریم در کنار هم و با وحدت و برادری سبب حضور گسترده مردم شویم تا شاهد توسعه و آبادانی کشور باشیم. به گزارش قلم پرس، سعید شبستری در […]

معاون استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفته، ادامه داد: سه هزار و ۴۰۰ صندوق رأی برای انتخابات پیش‌بینی شده است که امیدواریم در کنار هم و با وحدت و برادری سبب حضور گسترده مردم شویم تا شاهد توسعه و آبادانی کشور باشیم.

به گزارش قلم پرس، سعید شبستری در همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ اظهار کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخاباتی است که مردم در آن شرکت و سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را تعیین می‌کنند و از این طریق سرنوشت آزادی و استقلال خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی و نظارتی با ایمان و اعتقاد در بحث انتخابات با نهایت دقت ورود کنند، افزود: مسئولان انتخاباتی باید ضمن توجه به بحث تکلیف‌مداری، امور خود بر اساس فضلیت مداری و مبنی بر ایمان و اعتقاد پیش ببرند.

معاون سیاسی امنیتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارها باید بر اساس اعتقاد انجام شود، تصریح کرد: مسئولان اجرایی و نظارتی باید توجه کنند که نباید آخرت خود را برای ساختن دنیای یک فرد خراب کنند و انتخابات را به خوبی برگزار کنند.

وی همچنین ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و نظارتی باید در کنار هم و هماهنگ انجام وظیفه کرده و با ایجاد صمیمت و امید در فضای جامعه، زمینه مشارکت حداکثری مردم را تأمین کنند.

شبستری با بیان اینکه سلیقه‌ها متفاوت است اما روبرو بودن معنایی ندارد، تأکید کرد: برای پیروزی این انقلاب هزینه داده شده و مردم در سخت‌ترین شرایط در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشتند.

وی بر برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن تأکید کرد و گفت: باید سعی کنیم تا روند انتخابات قانونی و به دور از هر گونه تنش پیش برده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عزم دولت و قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با فساد در استان اظهار کرد: در بسیاری از موارد مبارزه با فساد به صورت جدی پیگیری شده که ماحصل این عزم را می‌توان در دوره چهارم شورای اسلامی استان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه چارت سازمانی شهرداری تبریز دو هزار و ۵۰۰ نفر بوده ولی اکنون مشاهده می‌شود که ۱۴ هزار نفر در کادر شهرداری حضور دارند، ادامه داد: چرا باید با این کارها باعث دلسردی مردم و هدر رفتن بیت‌المال شویم.
وی بر انتخاب افراد متعهد و شایسته توسط مردم تأکید کرد و گفت: نباید افرادی با استفاده از رانت، از امکانات سواستفاده کند چرا که این مسئله دور از شان شوراست.

شبستری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفته، ادامه داد: سه هزار و ۴۰۰ صندوق رأی برای انتخابات پیش‌بینی شده است که امیدواریم در کنار هم و با وحدت و برادری سبب حضور گسترده مردم شویم تا شاهد توسعه و آبادانی کشور باشیم.