پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه تامین روشنایی داغ‌گلی به تله‌کابین عینالی
پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه تامین روشنایی داغ‌گلی به تله‌کابین عینالی

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه تامین روشنایی داغ‌گلی به تله‌کابین عینالی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه روشنایی داغ‌گلی به طرف ایستگاه تله‌کابین خبر داد. به گزارش قلم پرس،، بابک دانش‌پناه در این‌باره اظهار کرد: در این عملیات نورپردازی که توسط واحد تاسیسات و عمران سازمان در حال انجام است، مسیر […]




پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه تامین روشنایی داغ‌گلی به تله‌کابین عینالی

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه روشنایی داغ‌گلی به طرف ایستگاه تله‌کابین خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، بابک دانش‌پناه در این‌باره اظهار کرد: در این عملیات نورپردازی که توسط واحد تاسیسات و عمران سازمان در حال انجام است، مسیر دریاچه داغ‌گلی تا ایستگاه دوم تله‌کابین و مسیر منتهی به دهکده توریستی نورپردازی می‌شود.

دانش پناه افزود: این عملیات در متراژ ۲۱۰۰ متر با ۷۰ عدد پایه چراغ ۶ متر ال‌ای‌دی ۷۰ وات با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون کابل‌گذاری و پایه‌گذاری چراغ‌های روشنایی به اتمام رسیده و ۴۷ تیر از مجموع ۷۰ تیر نصب شده است.

به گفته دانش‌پناه، پس از پایان تیرگذاری، با نصب چراغ‌ها این پروژه به اتمام رسیده و تحویل شهروندان عزیز و مهمانان تفرجگاه عینالی می‌شود.

وی همچنین از تداوم پرشدت عملیات اجرایی این پروژه به رغم آب و هوای سرد و کوهستانی سخن گفت و از تمام خادمان سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی که در راستای تامین امکانات رفاهی شهروندان در این تفرجگاه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.