پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بازآفرینی "اسدگلی" محقق شد
پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بازآفرینی "اسدگلی" محقق شد

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بازآفرینی “اسدگلی” محقق شد شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۲۰ درصدی تملک و تخریب پروژه بازآفرینی اسدگلی با تداوم تخریب و آزادسازی سه باب ملک مسکونی خبر داد. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با بیان این خبر افزود:  شهرداری منطقه ۱۰ بر اساس برنامه‌های تعیین شده جهت رفع معضلات […]




پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بازآفرینی “اسدگلی” محقق شد

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۲۰ درصدی تملک و تخریب پروژه بازآفرینی اسدگلی با تداوم تخریب و آزادسازی سه باب ملک مسکونی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با بیان این خبر افزود:  شهرداری منطقه ۱۰ بر اساس برنامه‌های تعیین شده جهت رفع معضلات اساسی در مناطق کم برخوردار و رفاه حال شهروندان ساکن در این مناطق، کمر همت بسته تا با برنامه‌ریزی و توان مضاعف تملک و آزادسازی مکان های واقع در پروژه بازآفرینی اسدگلی را به صورت ضربتی و با قدرت اجرا کند.

 زارعی تصریح کرد: در این راستا طی اقدامات انجام گرفته از سوی این منطقه، در مجموع از ۹۴ باب ملک مسکونی اسدگلی، تعداد ۱۶ ملک توافق، تملک و تخریب شده و ۴ ملک دیگر نیز مورد توافق گرفته و در آستانه تخریب است.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه ۲۰ درصد از املاک مورد توافق شده شهروندان تملک قطعی و تخریب شده است تصریح کرد: اجرای این پروژه که در بافت فرسوده شهر قرار دارد، طبق برنامه پیگیری می‌شود.

زارعی با بیان اینکه اقدامات واحد املاک در حوزه توافق و تملک واحدها با سرعت در حال انجام است و بلافاصله پس از توافق و تخلیه واحد تخریب آن انجام می شود ادامه داد: در این راستا عملیات تخریب ۳ باب ملک مسکونی تملک شده واقع در اسدگلی توسط شهرداری منطقه ۱۰ پس از مذاکرات و توافق صورت گرفته با مالکان آن اجرایی شد.