پیروزی مهرام مقابل نفت در نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال
پیروزی مهرام مقابل نفت در نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال‌ مردان ایران، عصر امروز (سه‌شنبه) ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، تیم‌های مهرام تهران و نفت آبادان برای نخستین بار به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۸۹ – ۷۲ به سود مهرام پایان یافت. با تصمیم علی آرزومندی، مهرام تهران با ترکیب، صمد نیکخواه […]

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال‌ مردان ایران، عصر امروز (سه‌شنبه) ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، تیم‌های مهرام تهران و نفت آبادان برای نخستین بار به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۸۹ – ۷۲ به سود مهرام پایان یافت.

با تصمیم علی آرزومندی، مهرام تهران با ترکیب، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حسین‌زاده، امیرحسین خندان‌پور، ترل ترنت و سامرز بازی را آغاز کرد.

در طرف مقابل نیز حماد سامری تیم نفت آبادان را با ترکیب آرن داودی، محمد حسن‌زاده، سعید داورپناه، حامد سهراب‌نژاد و رسول مظفری به زمین مسابقه فرستاد.

با شروع بازی این تیم مهرام بود که با چهار پرتاب ۳ امتیازی حسین‌زاده‌ و صمد از حریف پیش افتاد تا نفت تقاضای وقت استراحت کند. در ادامه اما آبادانی‌ها با عملکرد خوب در زیر حلقه خود توسط سهراب‌نژاد، اختلاف را به ۴ امتیاز کاهش دادند. این‌ کوارتر نهایتا ۲۳ – ۱۹ به سود مهرام‌ پایان یافت.

در آغاز کوارتر دوم نفتی‌ها با تکیه بر تجربه بالای آرن داودی و سعید داورپناه، ۵ امتیاز متوالی کسب کردند تا ۲۳ – ۲۴ پیش بیافتند. در ادامه اما این تیم مهرام بود که با عملکرد درخشان سامرز در پرتاب‌های سه امتیازی ۲۵ – ۱۷ از حریف پیش افتاد تا ۴۸ – ۳۶ پیروز به رختکن برود.

با آغاز کوارتر سوم نیز این تیم مهرام بود که با عملکرد خوب در دفاع و درخشش سامرز، ۶۶ – ۵۴ پیشی گرفت تا حماد سامری وادار به تقاضای وقت استراحت شود. با ورود دو تیم به زمین رسول مظفری نفت را به بازی برگرداند تا ۲۰ – ۲۸ آبادانی‌ها را پیروز کوارتر کند. نتیجه بازی تا پایان کوارتر سوم ۶۸ – ۶۴ به سود مهرام رقم خورد.

در کوارتر پایانی این دیدار هم تیم برتر میدان مهرام تهران بود که با درخشش ترل ترنت و سامرز، ۸۳ – ۷۱ از حریف خود پیشی گرفت. با پرتاب‌های سه امتیازی ترنت شاگردان آرزومندی اختلاف را به ۱۵ امتیاز افزایش دادند تا نهایتا ۸۹ – ۷۲ برنده بازی اول خود مقابل نفت شوند. در اواسط این کوارتر، صمد نیکخواه بهرامی به دلیل پنج خطایی شدن از بازی خارج شد. مهرام این‌ کوارتر را نیز ۲۱ – ۸ پیروز شد.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ مسابقه برگزار می‌شود که به این ترتیب، فعلا سری دو تیم نفت و مهرام، یک بر صفر به سود مهرامی‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام