پیرمرد ۱۰۰ ساله قوچانی همسرش را طلاق داد
پیرمرد ۱۰۰ ساله قوچانی همسرش را طلاق داد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قوچان از متقاضی بودن پیرمردی ۱۰۰ ساله برای انجام توافقی طلاق با همسرش خبر داد و گفت: پرونده به‌ منظور ثبت طلاق به دادگاه ارسال‌ شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، ناصر نیک‌افشار امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در میان مراجعین متعدد متقاضی طلاق، پیرمردی ۱۰۰۰ […]

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قوچان از متقاضی بودن پیرمردی ۱۰۰ ساله برای انجام توافقی طلاق با همسرش خبر داد و گفت: پرونده به‌ منظور ثبت طلاق به دادگاه ارسال‌ شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، ناصر نیک‌افشار امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در میان مراجعین متعدد متقاضی طلاق، پیرمردی ۱۰۰۰ ساله نیز با همسرش درخواست طلاق توافقی داشتند که متأسفانه تلاش مددکاران و روانشناسان مرکز پیشگیری از طلاق فایده‌ای نداشت و پرونده به‌ منظور ثبت طلاق به دادگاه ارسال شد.

وی در رابطه با آسیب‌شناسی طلاق در جامعه کنونی و وجود طلاق‌هایی در سنین بالا و یا سنین پایین، اضافه کرد: تغییر سبک زندگی، سردرگمی زوجین در بین سنت و مدرنیته و عدم هویت‌یابی مناسب خانواده‌ها را سبب افزایش مشکلات خانوادگی می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قوچان یادآور شد: تغییر نقش‌های خانواده و به‌خصوص نقش زن در جامعه سبب تغییر در زندگی خانواده‌ها شده است و این نیازمند یادگیری اجتماعی یک سبک زندگی جدید به همراه رهنمون‌های علمی و اسلامی این رخداد است.

نیک افشار، نسبت به کاهش سن طلاق هشدار داد و افزود: یکی از عوامل مهم طلاق در سنین پایین ازدواج نادرست و بدون مشورت از مشاوران و بزرگان خانواده است.

وی تأکید کرد: در ۸۰ درصد طلاق‌های شهرستان رد پایی از اعتیاد وجود دارد و رفع این عامل مهم نیازمند برنامه‌ای جامع و هدفمند با همکاری همه مردم است.