پیام مردم به دشمنان این است که پای نظام ایستاده‌اند
پیام مردم به دشمنان این است که پای نظام ایستاده‌اند

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد که پیام مردم به دشمنان این است که پای نظام ایستاده‌اند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند و به هیچ وجه از نظامشان کوتاه نخواهند آمد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حاشیه حضور در مراسم سی و هشتمین سالگرد […]

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد که پیام مردم به دشمنان این است که پای نظام ایستاده‌اند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند و به هیچ وجه از نظامشان کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حاشیه حضور در مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این مطلب ، با تاکید بر اینکه مردم انقلاب و نظام خود را دوست دارند، اظهار کرد: مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن  نشان داده‌اند که به آرمان‌هایی که داشتند و با آن انقلاب کردند ، آرمان‌هایی که امام(ره) بر آن پافشاری داشت و همچنین مقام معظم بر آنها تاکید کردند،علاقه مندند.

وی اظهار کرد: مردم علاقه مندند که آن آرمانها که در راسش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، در کشور مستقر شود و روز به روز به پایداری آن آرمان‌ها کمک ویژه کنند.

معاون اول رییس جمهور خاطر نشان کرد: در مقاطعی که دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی مطالب و رویکردهای جدیدی می گویند و پیش می‌گیرند، مردم احساس می‌کنند برای اینکه به آنها پیام روشنی بفرستند، به صحنه بیایند و با حضورشان در صحنه هم پیام به دشمنان و هم به مسولان کشور می‌دهند.

جهانگیری با اشاره به پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پیام مردم به مسئولان کار و تلاش بیشتر و حل مشکلات مردم و پیش برد اهداف نظام است. همچنین پیام آن‌ها به دشمنان اینست که پای نظام ایستاده‌اند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند و به هیچ وجه از نظامشان کوتاه نخواهند آمد.