پیام تسلیت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا به مناسبت درگذشت سرهنگ رضا رضوانی
پیام تسلیت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا به مناسبت درگذشت سرهنگ رضا رضوانی
در پی درگذشت حاج رضا رضوانی از رزمندگان دفاع مقدس و از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش قلم پرس، متن کامل پیام بدین شرح است:

انّالله و انّا الیه راجعون
با اظهار تآسف و ابراز تالّم در آغازین روزهای فصل بهار، شاهد خزان شدن یکی از گلهای معطّر سپاه عاشورا شدیم!
زنده یاد جناب سرهنگ رضا رضوانی یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود که توانست دوشادوش شهید جباری ها و فتح آبادی ها، حماسه آفرینی های رزمندگان غیور آذربایجان ولایتمدار را لحظه به لحظه به تصویر کشیده و افتخار آفرینی فرزندان برومند آذربایجان شهید پرور را در تاریخ پر افتخار دوران دفاع مقدس به ثبت برساند.
روانشاد رضوانی علاوه بر صیانت از آرمانها و ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) که در کسوت پاسداری تلاش می کرد،در سنگر مستحکم صدا و سیما نیز با تولید برنامه های فاخر و ارزشی در راستای تحقق بخشیدن به منویّات امامین انقلاب و نیز در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت توانست آثار ارزشمندی از خود به یادگار بگذارد که ماندگارترین شان برنامه رادیویی(پاسدار سسی )بود که هنوز هم نوای دلنشین آن در گوش رزمندگان اسلام طنین انداز است.
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند
زنده یاد رضوانی بی تردید یکی از چهره‌های ماندگار حوزه فرهنگ،تبلیغات،روابط عمومی و مدیریت استان بود که با برخورداری از پتانسیل و انرژی بالا توانست در حوزه‌های مذکور خوش بدرخشد. ولی بقول حضرت حافظ:
خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود!
اینجانبان، ارتحال جانسوز و نابهنگام این پاسدار ولایی و هنرمند ارزشی را در وهله اول به پاسداران و بسیجیان و به قاطبه هنرمندان متعهّد و ارزشی و در وهله ثانی به خانواده داغدار و سوگوار، آشنایان و وابستگان ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، از درگاه حضرت احدیت طلب غفران و مغفرت می نماییم.

فرمانده سپاه عاشورا _ سردار عابدین خرّم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا _ حسن کاملی فر

لازم به یاد آوری است که زنده یاد رضوانی پس از مدتی دست به گریبان شدن با سرطان، با عارضه ایست قلبی دار فانی را وداع گفته و به آرزوی دیرینه اش که حشر با شهدایی چون شهید باکری ها و شهید جباری ها بود، نایل گردید.