پیام تسلیت فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به مناسبت درگذشت سردار خرّم
پیام تسلیت فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به مناسبت درگذشت سردار خرّم
فرمانده سپاه عاشورا و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیام مشترک، درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده سابق سپاه عاشورا را تسلیت گفتند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار اصغر عباسقلیزاده و حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی در پیام مشترک، درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده سابق سپاه عاشورا را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خبر درگذشت برادر عزیز، رزمنده نستوه و مدیر جهادی، سردار سرافراز زین العابدین رضوی خرم، غم جانسوزی است که دلها را به درد آورد.

این برادر عزیز عمر خود را در کسوت پاسداری و جهاد در راه انقلاب و خدمت به ملت بزرگ ایران صرف کرد و چه در دوران پاسداری و چه در دوران مسئولیت سنگین استانداری، با پرکاری و پیگیری های مستمر، کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

در صدق اخلاص و جان بر کف بودن ایشان در راه انقلاب و اسلام، همین بس که علاوه بر کار شبانه روزی در ایران اسلامی، در ایام رعب و وحشتی که تروریست‌های داعش و گروه‌های تروریستی به‌عنوان دست‌پرورده‌های نظام استکباری بر کشورهای منطقه حاکم کرده بودند، ایشان با روحیه شهادت‌طلبانه در جبهه‌های مقاومت و در سرزمین شامات حاضر شد و حتی چندین ماه به اسارت گروه‌های تروریستی درآمد و در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفت.

پس از آزادی و بازگشت به میهن، محکم‌تر از قبل و ایستاده‌تر از همیشه راه شهیدان را ادامه داد و ذره‌ای از این مسیر کوتاه نیامد.

سردار خرم عزیز تا پای جان بر راه شهیدان و خدمت به مردم شهید پرور آذربایجان استقامت کردند. رضوان الهی بر ایشان باد ان‌شاءالله.

اینجانبان به‌عنوان همسنگران سردار خرّم، مصیبت وارده را به خانواده مکرم ایشان و مردم استان و همرزمان سردار عزیزمان تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی و حشر با شهیدان و امام شهیدان را از خداوند منان خواستاریم.

عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده
فرمانده سپاه عاشورا

انتهای پیام/