پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها
پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها
شهردار تبریز در پیامی فرا رسیدن سالگرد تاسیس شورای اسلامی شهرها را به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تبریک گفت.

به گزارش قلم پرس، همزمان با فرا رسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها، یعقوب هوشیار با صدور پیامی این روز را به حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

وَالَّذینَ استَجابوا لِرَبِّهِم وَأَقامُوا الصَّلاهَ وَأَمرُهُم شوریٰ بَینَهُم وَمِمّا رَزَقناهُم یُنفِقونَ

سوره مبارکه الشوری آیه ۳۸

مشورت یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری جمعی است و افراد دیدگاه مختلفی از یک مسئله مشخص دارند اما تاسی از امر خطیر مشورت و سر تعظیم فرود آوردن به خرد جمعی می‌تواند راهگشای امور در شرایط های پیچیده باشد که نمود این امر در دو سال نخست شورای ششم و در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت شهری عینیت داشته است.

نهاد شورای اسلامی شهر را می توان به عنوان نمادی از تعاون، همت، همدلی و کوشش در جهت نائل آمدن به توسعه پایدار در جنبه های مختلف شهری قلمداد کرد. شوراها نماد تحقق امر مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه هستند و شورای اسلامی شهر تبریز نیز بخصوص در دوره فعلی همواره تلاش کرده تا ضمن همراهی با شهرداری تبریز، مشارکت شهروندان در چگونگی مدیریت شهر را در ردیف اولویت‌ها و برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

بی‌گمان تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در همه دستاوردها و موفقیت‌های شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ نقش اساسی و موثری داشته و امیدوارم موفقیت‌های مدیریت شهری در سال جاری نیز با همراهی این عزیزان تداوم یابد.

اینجانب ضمن قدردانی از حمایت‌های تک تک اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در راستای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مدیریت شهری، این روز را به رییس و اعضای شورای اسلامی شهر که با روحیه جهادی و همدلی در حل مشکلات شهر تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده و دوام توفیقات همه این منتخبان مردم تبریز را مسئلت دارم.

انتهای پیام/