پیام تبریک شهردار تبریز به شهرداران شهرهای خواهرخوانده
پیام تبریک شهردار تبریز به شهرداران شهرهای خواهرخوانده
شهردار تبریز با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد رسول اکرم (ص) اسلام و هفته وحدت را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و همچنین برخی از مجامع شهرهای آسیایی تبریک گفت.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار همزمان با فرا رسیدن این مناسبت فرخنده ، ماه ربیع الاول را یادآور میلاد رسول و پیامبر صلح و دوستی و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) عنوان کرد.

 وی در متن تبریک خود هفته وحدت را الهام بخش، روح پرور، دل انگیز و زداینده کینه ها و فرصت درس آموزی از کلاس معلم بشریت،حضرت ختمی مرتبت عنوان کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام، دین رحمت و شفقت و صلح و عدالت بهره مند ساخت.

وی اظهار امیدواری کرد، با بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت حضرت محمد مصطفی (ص)، پیامبر وحدت آفرین اسلام موفقیت و سربلندی نصیب مسلمانان جهان شود.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز، هفته وحدت را به شهروندان و شهرداران شهرهای خواهرخوانده با استانبول، قازان، ازمیر، بورسا، گنجه، کربلا، باکو، غزه، خنجد، ارزروم، قارص، طرابوزان، قونیه و رئیس دبیرخانه سازمان UCLG-MEWA  و رئیس دبیرخانه سازمان شهرها و پایتخت های اسلامی OICC، رئیس دبیرخانه منطقه‌ای اوراسیای سازمان OWHC و رئیس دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی AMF تبریک گفت.

انتهای پیام/