پیام تبریک سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
پیام تبریک سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است:رسول خدا (ص) فرمود: ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشیده است: امنیت و تندرستی.در سایه امنیتی که سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) در طول بیش از چهل سال گذشته فراهم آورده‌اند، اکنون نهال جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و همه […]

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است:
رسول خدا (ص) فرمود: ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشیده است: امنیت و تندرستی.
در سایه امنیتی که سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) در طول بیش از چهل سال گذشته فراهم آورده‌اند، اکنون نهال جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما در سایه همین درخت تنومند، به زندگی خویش تداوم می‌بخشیم.
تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی همواره با تهدیدهایی از سوی دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم همراه بوده که با هوشیاری و بصیرت جان‌برکفان حوزه امنیت، همه توطئه‌ها نقش بر آب شده و ملت سرافراز ایران قوی‌تر از دیروز به کار و تلاش خود ادامه داده‌اند.
امروز برای همه ما وظیفه است که در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) که در دوران خدمت‌شان ایثارگرانه در راستای حفظ امنیت جامعه تلاش می‌کنند، حضور داشته باشیم و با هوشیاری و زمان‌شناسی در شناسایی هرگونه تهدید امنیتی احتمالی کوشا باشیم.
اینجانب ضمن تبریک پیشاپیش میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از خداوند متعال برای این خادمان پرافتخار، تندرستی و توفیقات روزافزون مسئلت می‌نمایم. 
مهدی یوسفی
سرپرست شهرداری تبریز