پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کردستان به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کردستان به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان ریاست قوه قضاییه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیمحضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه) با اهدای سلام […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیمحضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه)

با اهدای سلام و تحیت؛

انتصاب شایسته و به حق حضرتعالی را به سمت ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را محضر شریف تان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این انتصاب ارزنده نشان از کارآمدی و توانمندی و جایگاه علمی، فقهی و اشراف جنابعالی در دستگاه قضایی دارد و امید است با الطاف باری‌تعالی و تدابیر حضرتعالی شاهد تحولی شگرف در دستگاه قضایی باشیم.

اینجانب به همراه معاونین، قضات و کارکنان دادگستری استان کردستان تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمود‌های حضرتعالی تمام توان خویش را در جهت ارتقا و تحول دستگاه قضایی کشور به کار خواهیم گرفت.

از درگاه خداوند متعال طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضرت مستطاب عالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/