پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی در پی درخشش ورزشکاران استان در المپیک ناشنوایان
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی در پی درخشش ورزشکاران استان در المپیک ناشنوایان

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، درخشش نمایندگان استان در کاروان ورزشی کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان را تبریک گفت. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: درخشش ورزشکاران غیور و بااراده استان آذربایجان شرقی در قالب کاروان صدای ایران در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان، مایه افتخار و مباهات […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، درخشش نمایندگان استان در کاروان ورزشی کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان را تبریک گفت.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

درخشش ورزشکاران غیور و بااراده استان آذربایجان شرقی در قالب کاروان صدای ایران در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان، مایه افتخار و مباهات مردم ورزش‌دوست استان شد.

کسب دو مدال طلا توسط آقایان سجاد پیرآیقرچمن و مهدی بخشی و یک مدال نقره توسط آقای علی کریمی، نقش موثری در موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در این مسابقات و کسب رتبه سوم جهان داشت و بار دیگر ثابت کرد که هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع افتخارآفرینی جوانان این مرزوبوم شود.

این موفقیت ارزشمند را صمیمانه به مدال‌آوران و اعضای کاروان ورزشی استان و خانواده‌های محترم آنان و مردم شریف آذربایجان شرقی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت و سربلندی جوانان عزیز در میادین بین‌المللی باشیم.

گفتنی است کاروان ورزشی کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان در برزیل، با کسب ۴۰ مدال در جایگاه سوم جهان قرار گرفت.

از جمع ۴ نفره نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ترکیب کاروان ورزشی ایران، مهدی بخشی و علی کریمی در رشته کشتی فرنگی موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شده و سجاد پیرآیقرچمن در رشته پرتاب دیسک به مدال طلا دست یافت.
 

[ad_2]