پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از ۱۹۰۰ آزاده سرافراز استان و خانواده‌های آنان تجلیل کرد. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: ۲۶ مرداد، روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی است؛ روزی که نماد استقامت، پایداری و خودباوری ملتی غیور و انقلابی است […]


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از ۱۹۰۰ آزاده سرافراز استان و خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

۲۶ مرداد، روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی است؛ روزی که نماد استقامت، پایداری و خودباوری ملتی غیور و انقلابی است که تمام هستی خود را در راه عشق به میهن و دفاع از ارزش‌های الهی به طبق اخلاص گذاشت و عزیزترین سرمایه‌های خود را در این مسیر مقدس فدا کرد.

یادآوری این روز به‌یادماندنی و این خاطره باشکوه، فرصتی برای تجلیل از رادمردان صبور و نجیب لشکر اسلام است که در اسارت‌گاه‌های رژیم بعث، خم به ابرو نیاورده و با روحیه‌ای والا و مثال‌زدنی که نشأت‌گرفته از عمق ارزش‌های اسلامی و انقلابی بود، ایستادند و دشمن خوار و زبون را به زانو درآوردند.

اینجانب با ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به آحاد مردم شریف آذربایجان شرقی بویژه ۱۹۰۰ آزاده عزیز استان و خانواده‌های بزرگوار آنان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.